Tartalom
Zoroaster proféta
|
|
tanítása.
|
|
Az új évezred hajnalán elérkezett az idő arra, hogy az általa kijelölt utat ismét felfedezzük.
|
|
|
Nem mint új vallást, hanem, mint ma is érvényes tanítást, a kereszténység eredeti tiszta formáját, mely segít választ adni a ma kérdéseire, segíti az emberi lét kiteljesedést.
Zoroaster követőitől idegen volt az intolerancia. Nem támadtak Isten nevében, Istenre.
A zoroastriánus tanitás nem követeli meg, más hit feladását, éppen ellenkezőleg, a különbözőságek helyett azt keresi, ami összekapcsolja az Isten eltérő utakon kereső jóakaratú embereket. |
A zoroastriánus tanítás eredeti tiszta formájában egyaránt forrása a keresztény és a mohamedán vallásnak is, de világképe összeegyeztethetö a Buddhizmus tanításával is. Buddha és Zoroaster közel egy időben éltek, más-más kulturában és sok mindent azonos módon ismertek fel - és a teljességnek egyaránt része mindkettő, és mind a két tanító esetében ugyan annak az erőnek köszönhető a megvilágosodásuk.
A zoriastriánus perzsa-parthus-szasszanida birodalmakban szabadon továbbélt az ősi mezopotámiai világ minden kincse, pozítiv tartalma, mint ahogy a buddhizmus is megörzi az ősi indiai kultura pozítiv elemeit. Az ősi turáni istenek, Innana-Éneh-Istar is megerősítést nyertek Zoroaster tanításából. A parthusok és szasszanidák birodaloma az általuk életre segített kereszténysének is teljes szabadságot biztosított, míg a katolicizmus Justiniánus idején ki nem fordult önmagából.
Az eddig hallottaktól eltérő tanítás, kiteljesíti világképünk, és csak a tévedéseink megtagadására kényszerít bennünket, és nem fordít szembe kulturánk alapjaival - hanem ellenkezőleg megerősíti azt.
A tanítás lényege nagyon egyszerű -
A világban a jó, Hormuzd- és a rossz Ariman, a fény és a sötétség küzd egymással.
Hogy e két elpusztithatalan erő közül melyik uralja a világot, az rajtunk embereken mullik. Mind a kettő Ahura Mazda a teremtő megtestesülése - gyermeke.
A termtő, a négy öselemből - a tüzből, vizből, levegőből és földből ered, mely elemek nem jók és nem gonoszak, mint ahogy a tudás sem, csak az ember, aki használja lehet ilyen vagy olyan. Hormuzdnak is és Arimannak is számtalan alakja lehet.
Innana-Éneh is éppúgy Hormuzd megtestesülése, mint ahogyan Krisztus, és a Jó születik ujjá minden jó lélekben, a jó tanait hírdeti minden igaz próféta.
Krisztus leszármazási listája is lehet, hogy a valóságban Zoroastertől ered, de
a tanítása az nem az ószövetségből származik, hanem a napkeleti bölcsektől,
az ősprófétától .
Vajk, mikor elpusztítja a táltosokmaradnak.
Ariman a gonosz, a nagy plagizátor képes bármely jó képét magára öltetni álcaként. A Krisztus nevében gyilkoló Justiniánus, vagy az első kinai császár, az ő megtestesülései.
A gonosz megtestesülései rendszerint nemsokkal a jó próféták után jönnek a világra. Krisztust követte Néró, Etelét, isten ostorát követte Justiniánus. A világnak nem mindig vallási tanitó kell, és a gonosz sem mindig álpróféta képében jelentkezik - de midig a jó álarcát ölti fel.
A zoroastriánus számára nem a dogmák a fontosak, nem az milyen néven nevezi valaki istent, hanem az ami a lélekben van, és az, hogy jót és a rosszat, a fényt és a sötétséget meg tudja különböztetni. Ezért a zoroastrianus tanítás békésen megfért a hun-magyar nép ősi mezopotámiai eredetű hitével, mint ahogyan az ősi perzsa napistenhittel. Ennek a toleranciának a mai világban is oriási szerepe lenne. Úgy lehetünk csak Isten igéjéhez hűek, ha a jóakaratú emberek, legyenek bármilyen vallásúak megtalálják a közös jót hitükben.
A keresztények, keresztyének, mormonok, buddhisták, mohamedánok, mindenki, aki a jó istenben hisz, testvér. Nincs kiválasztott nép - és egyetlen vallás sem birhatja a teljességet.
Hogy egymásra találjunk, nincs szükség új vallásra, hitünk megtagadására, csak arra, hogy felfogjuk és megértsük, egy olyan létező, mint Isten, teljessége felfoghatatlan, ha valaki másként közelít ehhez a teljességhez, mint mi - azt nem gyülölnünk kell, ellenkezőleg igyekeznünk kell, megérteni és megtalálni a közöst. Ebben Zoroaster-Zarahustra ősi tanítása az, amihez fordulnunk kell.
Nekünk magyaroknak, kik egykoron a parthus hadakban harcoltunk a kegyetlen görög-római birodalmak ellen, és Etele oldalán szabaddá tettük Európát, halálos csapást mérve, a gonosz birodalmára, kötelességünk, hogy ősi hitünk kereszténység évezredén át is megörzött örökségét felelevenítsük.
Ez az örökség elsősorban a magyar erkölcsöt, rebellis lázadó szellemet jelenti. A magyarok Istene a szabadság! Nem lehet szabad, aki másokat elnyomatásban tart, és csak az lehet igazán szabad, aki nem tűr rabságot és mást sem igáz le. Etele zászlaja a szabadság zászlaja, és ezért sereglett alá minden szabadlelkű ember. Ma nem a római limest kell lerombolni - hanem az ELIT által a boldogulás útjába emelt falakat, melyek a világot sok részre osztják.
Amit én szeretnék az egy más megosztás, a gondolatok cseréje, közös örökségünk együttes birtokba vétele. Külön öröm számomra, hogy mind e közben nem kell elvetnem a magyar keresztyén hít pozitív örökségét, csak azokat az ószövetségi szövegeket, melyek amúgyis ellentétesek Krisztus tanításával. Az az isten, amely a zsidók érdekében megöli a filiszteusokat, mely egyik teremtményét a másik felé helyezi, mely testvérek között gyülöletet szít, nem lehet sem igaz, sem jó.
A Kereszténység Kriszturól szóló tanításaiban egyetlen egy zavart - az ószövetségi hivatkozások - az ószövetség a szeretet tanával ellentétes szelleme - most hogy tudom, Krisztus tanítása nem az ószövetségből ered, semmi köze sincs a választott nép kirekesztő eszméjéhez, most már tiszta szívvel követhetem tanait.
|
"Megörzöm hiven, Ahura Mazda,
Teremtő Isten, Ég Ura szavad.
A Szent lélek, és az Igazság,
Az Erényesség, és az Imádság,
Mind a négyen, belőled sarjadnak,
Te vagy, az igazságnak országa,
A Teljesség és az Örökélet vagy,
Világ Teremtő Isten, Ég Ura!
Hogy el ne tántoríthasson az Ármány,
Jó Urunknak igaz királyságától,
Tanítottál Zoroaster, által,
Megerősítettél, Krisztusunkkal.
Mi kezünkbe adtad, szent kardodat,
A bűntetésre és védelmezésre.
Őspróféta első tanítványai,
A Hun Etelének turáni vére,
Ki nyitott a szeretet igéjére,
Mindig engedelmeskedtünk neked.
Követtük az új hazába szép Enéht,
Hogy betöltsük híven népünk végzetét.
Nappal, a Te Napod süt le reánk,
Éjjel, a Te Holdad világít meg,
Hétcsillag szerkered repít Tehozzád,
Világ Teremtő Isten, Ég Ura!
|
Hitet tettem, mert ezt kellett tennem, vállalva nemzetem szent örökségét - Igen Avestán vagyok, Zoroaster első népe turáni hun-magyar fia. |
|