Nemzeti portál magyaroknak!
Nemzeti portál magyaroknak!

 

Kattints a képre a teljes mérethez!

 

Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

A legújabb Világpanoráma


 


Olvassa!!! Terjessze!


Az Árpád-ház családi(uralkodóházi) címere II. András király 1202. évi aranybullájának hátlapján hétszer vágott háromszögű pajzzsal

Az Árpádsáv nem az ellenséged, hanem magyar múltunk és jelenünk egyik csodálatos, szakrális szimbóluma!

http://www.nationalregions.eu/kozvetlen-demokracia-es-unios-polgari-kezdemenyezes.php

Segíts székely testvéreinknek!

Kattints a képre fenn!


 

 

Ihttp://konyvudvar.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/resized/A_demokr__cia_ha_4b101dc0ebe62_90x90.jpg

 

 


 

 

 

 

 
Ordosz Műhely
 
Ősörténelem
 
Egy az Isten
 
Szavazás
Önnek melyik politikai formáció testesíti meg a nemzeti politizálást?

Fidesz-KDNP
Jobbik MM
MSZP
LMP
HVIM
Magyar Főnix Mozgalom
Más
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 


Időjárás Budapesten


 


 

 

 

 

 
 
Hírek/Cikkek
Hírek/Cikkek : Indul a népbutítás: milliókból lopnák be a szívünkbe az EU-t

Indul a népbutítás: milliókból lopnák be a szívünkbe az EU-t

  2013.01.10. 06:12

 

 

 

 

Nagyjából 36 millió forintból indít kampányt a kormány, hogy bebizonyítsa: milyen jó is a magyarnak, hogy az Európai Unióhoz tartozik. A kampányt lebonyolító cég korábbi ügyvezetője a jelenlegi TV2-vezér, Fidesz-szimpatizáns Simon Zsolt, akit a volt Ipsos-vezér váltott a médiaügynökség élén.

 

 

A Mec Hungary Kft. médiaügynökség nyerte el a Külügyminisztérium által indított tárgyalásos közbeszerzést, amelynek témája a „Mi lenne, ha nem lenne Európai Unió – Cost of Non-Europe” kommunikációs kampány kidolgozása és lebonyolítása. A pénzügyi fedezetet 100 százalékban európai uniós forrás biztosítja (vagyis mondhatjuk, hogy az unió saját magát reklámozza hazánkban – a szerk.).

A cég bruttó 124 439 eurót (nagyjából 36 millió forintot) kap a feladatok elvégzéséért. A külügyminisztérium honlapján megjelent szerződés szerint az ügynökség ajánlata tartalmazta a legelőnyösebb ajánlatot, bár a projekt teljes költségvetése a kiírás alapján szinte forintra (euróra) ugyanennyi, bruttó 125 ezer euró volt. A cégnek április 30-áig kell lebonyolítani a feladatokat, tehát az elkövetkező hónapjaink arról fognak szólni, hogy úton-útfélen riogatnak majd minket, milyen rossz lenne az unión kívül.

Mi köze a Mecnek a Fideszhez?

A Mec Hungary Kft. neve korábban Mediaedge:cia volt, és korábban az egykor a baloldallal rokonszenvező, majd Fidesz-szimpatizáns Simon Zsolt állt az élén, aki jelenleg a TV2 vezérigazgatója. (A Magyar Narancs korábbi cikke szerint a Simon felesége, Enner Patrícia által működtetett, de közösen tulajdonolt könyvesboltjuk a lakhelyükön, Budakeszin hivatalos kopogtatócédula-gyűjtő helye volt a Fidesznek az országgyűlési és az önkormányzati választásoknál is, és Ennert az önkormányzat közművelődési és jogi bizottságának külső bizottsági tagjává választották. ) A cég a vezető médiaügynökségek közé tartozik, 2010-ben több mint 13, 2011-ben mintegy 12 milliárd forintos forgalommal. Simont az Ipsos egykori vezérigazgatója, Gulyás János váltotta a Mecnél az ügyvezetői igazgatói székben. Tavaly nyáron a Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte a Magyar Turizmus Zrt. által, a külföldi kommunikációs és marketing feladatokra kiírt gyorsított tárgyalásos közbeszerzést is, amelyre nettó 1 milliárd 575 millió forintos keretösszeg jutott.

EU-brandet építenének fel

A kampány során állítólag érvekkel fognak győzködni arról, hogy mivel járna, ha nem lenne Európai Unió: mennyiben lennének mások hétköznapjaink, hogyan alakulna életünk, gazdasági fejlődésünk, kulturális életünk, ha nem utazhatnánk szabadon, ha nem lenne belső piac, ha nem lenne szolidaritás és kohéziós politika, ha nem lenne európai fogyasztóvédelmi szabályozás, ha nem lenne közös agrárpolitika, ha nem lenne Erasmus program, és a többi. Cél az is, hogy bemutassák, „magyarként európaiak” és „európaiként magyarok” vagyunk, annak a megerősítése, hogy „magyarnak lenni” és „európainak lenni” nem kizárja, hanem kiegészíti, erősíti egymást - áll a vállalkozói szerződésben. (Csak azt felejtik el, hogy Európa és az Európai Unió nem ugyanaz - a szerk.)

Emellett azt is célként tüntetik fel, hogy az emberek az EU-ra ne csak pénzeszsákra tekintsenek, hanem megismerjék a tagságból adódó egyéb lehetőségeket, értékeket is. Így az utazás, tanulás, munka szabadsága mellett a „sokszínű EU”, a nemzeti kulturális értékek  üzeneteket próbálják eljuttatni a magyarokhoz. Emellett egy pozitív megítélés alá eső, hosszútávon is fenntartható „EU-brand” felépítését kezdik el Magyarországon.

Nem kell az embereknek az EU

Az unió népszerűsítésére nem véletlenül van szükségük a brüsszelieknek és a nekik fejet hajtó kormánynak: a magyarok közül ugyanis kisebbségben van azok aránya, akik bíznak az EU-ban (47,1 százalék), illetve akik úgy látják, hogy az EU-tagság előnyös Magyarország számára (39,9 százalék).

Az EU- nak már korábban is feltűnt, a hazánkban – talán nem véletlenül – kialakult unióellenes hangulat: az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete már korábban is riogatta a magyarokat azzal, milyen rossz lenne nekik az EU-n kívül: Costs of Non-EU címmel készített és tavaly májusban mutatott be a Millenáris Parkban egy installációt.

A mostani kommunikációs kampány során nagyrészt televíziós és rádiós megjelenésre számíthatunk (ez teszi majd ki a megjelenések 70 százalékát), de online-megjelenések keretében, illetve rendezvényeken és PR-akciók során is megismerhetjük majd, milyen keserű lenne a sorsunk az EU nélkül. Nem hazánk az egyedüli, ahol milliókból mossák át az emberek agyát: a belgáknál is indítottak hasonló kampányt 2012 elején, a finneket pedig 101 érvvel próbálták győzködni az EU-tagság mellett.

Nagykoalíciós összeborulás: felesleges pénzkidobás kommunikációra

Korábban a Fidesz többször is bírálta a szocialista pártot a kommunikációs szerződéseik miatt: például az MSZP-s vezetésű szegedi önkormányzatot, amely bruttó 80 millió forint értékben kötött a Political Capital-lal kötött ilyen szerződést, miközben erre a tevékenységre volt a Városházának alkalmazottja - írta még 2010-ben a Szolnoki Napló. A mostani kormánypárt pofátlanságot emlegetett az elfolyó közpénzek kapcsán és többször is felszólította az MSZP-t, hogy állítsa le a kommunikációs kiadásokat.

A fideszes Ágh Péter egykor "az arcátlanság netovábbjának" nevezte, hogy a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) 300 millió forintot költ a gazdasági világválság elmagyarázására. Számon kérték Gyurcsány Ferenctől azt a választási ígéretét, miszerint leállítja a felesleges kommunikációs kiadásokat, és jogosan vették elő, amiért a MeH milliárdos értékben kötött több keretszerződést. Látható, a Fidesz-MSZP nagykoalíció most is megvalósult: a narancsos kormánypárt is az ablakon dobálja ki a pénzeket különböző kommunikációs akciókra hatalmának megszilárdítása érdekében, azokat saját céljai szolgálatába állítva.

"Díszcsomagolás a romlott, szagos terméknek"

A hazai uniót népszerűsítő akcióról Gyöngyösi Márton, a Jobbik országgyűlési képviselője így fogalmazott a barikad.hu-nak: „igyekeznek díszcsomagolásba bugyolálni azt a romlott, szagos terméket, ami mára jellemzi az uniós integráció folyamatát. Remélem, hogy az ország gondolkodásra képes része nem lesz vevő erre az ócska marketingakcióra”.

Tényleg pénzeszsák?

Miközben az uniós pénzeket ilyen népbutító kampányokra költik, addig – mint a Bruxinfo cikkéből kiderült – a magyarok átlag alatt használják fel az uniós pénzeket. Magyarország az elmúlt hat év alatt az elérhető fejlesztési pénzek mindössze 43 százalékát hívta le Brüsszelből, ami 2 százalékkal marad el az uniós átlagtól. A forráslehívás viszonylag gyenge szintje miatt a brüsszeli illetékesek aggodalmuknak is hangot adtak.

 

Kovács Zita

barikad.hu

 
Hírlevél, iratkozz fel és nyerj!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 

A világ 2030-ban! Ajánlott


 


Időjárás előrejelzés

+ nagyítás

Hőtérkép

Kattints a képre a teljes mérethez!

Barátaink!Klikk

 

 
 
 
 

 

 
 

 

 
Szavazás
Ön visszaállítaná a halálbüntetést?

Igen
Nem
Buta jobboldali szöveg.
Én még támogatom is a ösztönlényeket, pedofilokat, deviáns drogosokat.
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazás II.
Melyik témából legyen több a portálon?

Őstörténelem
Belpolitika
Külpolitika
Vallás/Spiritualitás
Határon túli magyar politika
Pártpolitika
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

 

Támogatóink:

 

 

Nemzeti Taxi

 

Profilkép

Gabriella ékszerek

 

 Kattints a képre a teljes mérethez!


Hirdetés feladása ingyen!

 

Olvassa, terjessze!

ROVÁS ALAPÍTVÁNY - EGYSÉGES ROVÁS ABC

+ Add a kezdőlapodhoz!

A hálózatos verzió megnyitása Open the online version

 

 
Linkek
Turáni testvéreink zászlói


Geo Visitors Map

Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

SEO Stats powered by MyPagerank.Net

free counters

joomla site stats
Magyar Kaptár Nemzeti Katalógus

qr-kod

Weboldal látogatottság növelés

 
Számláló
Indulás: 2012-07-01
 
 
Ön/Te szerinted legyen facebook rajongói oldalunk?
Ön/Te szerinted legyen facebook rajongói oldalunk?

Igen legyen! Lájkolni fogom!
Lehet, de én inkább itt nézem a híreket!
Fölösleges!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Hirdessen 4625 magyar oldalon fix kattintási díjon a Netadclikkel! Csak az eredményekért fizet!

 


Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!